BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du vores nye kollega til AUBOs økonomiafdeling?
Brænder du for, at lønadministration løses selvstændigt, med ansvar og med høj kvalitet? Så er du måske vores nye kollega til vores økonomiafdeling.
Du skal på sigt selvstændigt styre processen i forbindelse lønadministrationen for funktionærer, herunder afstemning af lønkonti til finans, refusionssøgning via virk.dk, statistikker, rapportering mv. Vi er i dag 90 medarbejdere med fordeling 40 funktionærer og 50 timelønnede, hvoraf hovedparten er under Industriens Funktionæroverenskomst og Træ- og Møbeloverenskomsten.
Udover lønadministrationen vil din funktion også inkludere daglige opgaver i økonomiafdelingen hvor du vil få tilbudt opgaver tilpasset efter dine kompetencer.
Der er ingen dage som er ens for dig, og vi forsikrer dig for, at jobbet bliver spændende og udviklende. Du vil lige fra starten have stor sparring med kollegaerne.
Du vil være en oplagt kandidat, hvis du har lyst og erfaring med:
- Udarbejdelse af funktionærgager (vi arbejder med Lessor)
- Behandling af data fra tidsregistreringssystem (TimeMap)
- Afstemning af gager og løn
- Refusionssøgning
- Vedligeholdelse af løn- og tidsregistreringssytsemet
- At have "kunden" i centrum - hvor du bidrager med din personlighed og kompetencer med fokus på vores værdier troværdighed, respekt, løsningsorientering og loyalitet
- At være struktureret, grundig og har evnen til at kunne prioritere
- At du bidrager med dit drive, engagement og gode humør
Vi tilbyder:
En fantastisk arbejdsplads med et stærkt fællesskab, hvor hverdagen bærer præg af både professionalisme, men også af en fri, uformel og humoristisk omgangstone. Du får cirka 90 AUBO-kolleger, og du vil opleve en stærk kultur og et godt fællesskab, som bl.a. styrkes af forskellige personalearrangementer. Desuden får du:
- En grundig introduktion til AUBO og kommende opgaver
- Et spændende og udfordrende job i en succesfuld virksomhed, der årligt præsterer høje vækstrater
- Vi prioriterer din faglige og personlige udvikling
- Stort fokus på medarbejdertrivsel
- En løn der modsvarer dine erfaringer og kvalifikationer
Hvem er AUBO?
AUBO Production A/S er grundlagt i 1985. Vi udvikler, producerer og markedsfører køkken-, bad-, bryggers- og garderobeløsninger. AUBO har i dag 75 butikker fordelt i Danmark, Norge og Sverige. AUBO er i en rivende udvikling, hvilket både er synligt i vores salgstal samt i vores ambitiøse strategi for udvikling af såvel vores forhandlerkæde som vores branding. Samtidig har AUBO både som virksomhed og butikskæde et stærkt værdisæt præget af ambition, ordentlighed og vestjysk grundighed.
Direktørposten hos AUBO Production varetages af Torben Andersen, som har haft roret siden 2009. Ejerskabet af virksomheden blev i 2023 solgt til TCM Group.
Er du interesseret?
Vil du være en del af AUBO, så vil vi glæde os til at modtage din ansøgning via linket nedenfor. Ansøgningsfristen er den 31.12.2023. Vi afholder samtaler løbende og vil nedtage annoncen, når vi har ansat den rette kandidat. Så er du interesseret, så tøv ikke med at sende din ansøgning afsted.
Ønsker du yderligere information til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte AUBOs økonomichef Herdis Frahm: 40 14 84 34 eller personalechef Nils A. Reinholdt: 29 25 08 29.
Vi glæder os til at høre fra dig
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aubo Production A/S, Vævervej, 7490 Aulum
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955035