Hvad er det bedste ved at bo i Aulum - med dine ord?
“Det er en lille by med et godt foreningsliv - folk bakker op om de arrangementer der afholder i byen”
Hvis du skulle anbefale ét sted i Aulum til en ven, hvad skulle det være - og hvorfor?
“Det kunne være det nye spisested på torvet - nu kan man også få is og hvem synes om en dejlig kold is på en varm sommerdag”
Hvad siger folk typisk er kendetegnende ved dig som person?
“At jeg altid glad og imødekommende”
Hvad gør dig altid i godt humør i hverdagen?
“At vide jeg skal på arbejde og møde mine søde kunder, at solen skinner og fuglene kvidrer”
Hvem i Aulum vil du gerne sige tak til - og for hvad?
“Tak til mine trofaste kunder - det er altid dejligt at vide I er en del af min hverdag”