Vil du være en del af vores lille, men dedikerede team?
Vi søger en engageret, dygtig og ansvarsbevidst kollega til en alsidig stilling i vores salgs- og lagerteam, hvor vi håndterer alt fra kundekontakt til pakning og afsendelse af varer. Vi forestiller os, at du er uddannet trælastsælger eller har anden relevant erfaring indenfor salg og lager - du har gode it-kundskaber og er ikke bange for at tage fat!
Om K2 Komposit
K2 Komposit er en af Danmarks førende importører og forhandlere af vedligeholdelsesfrie kvalitetsprodukter i stål og komposit til udendørs projekter – såsom affaldsskjul, hegn, låger og terrasser – og vi sælger både til private og erhverv. Vi er en 100% privatejet virksomhed i vækst. Vi har arbejdet med komposit siden 2011 og vores virksomhed bygger på ærlighed og god service.
Om jobbet
Som en del af vores team, bliver du en vigtig brik i at sikre den høje kundeservice, vi er kendt for - lige fra rådgivning, tilbudsgivning og materialeberegning til ordremodtagelse og -behandling.
Du får en alsidig rolle og varieret hverdag, hvor du både arbejder på kontoret – men også tager aktiv del i lageropgaver. Det betyder, at du også skal kunne plukke og pakke varer – og sikre, at de bliver sendt afsted effektivt og til tiden.
Vi oplever sæsonudsving, hvorfor opgavefordelingen vil ændre sig hen over året. Vi hjælper hinanden i teamet – og på den måde opnår vi størst fleksibilitet.
Der er plads til at udvikle rollen i takt med dine kompetencer og virksomhedens behov – så vi sammen kan blive endnu bedre.
Dine primære opgaver:
Ordrebehandling og salgssupport
Pluk og pakning af varer og klargøring til forsendelse
Kundekontakt via telefon, mail samt fysisk i vores butik
Tilbudsgivning og materialeberegning
Hjælp med læsning af varer til afhentning
Varemodtagelse
Om dig
Vi forestiller os, at du:
Har erfaring med både kontor- og lagerarbejde
Har brancheerfaring – måske er du uddannet trælastsælger
Har truckcertifikat (et krav) og gerne erfaring med at køre truck
Har flair for IT og erfaring med Microsoft Office - og erfaring med lagerstyring/ERP-systemer vil være en fordel, men ikke et krav (vi bruger Uniconta)
Trives med en alsidig rolle, er ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt
Er struktureret og kan bevare overblikket – også når det går stærkt
Er mødestabil, fleksibel og en teamplayer
Er imødekommende, serviceminded og bidrager til at bevare det gode arbejdsmiljø
Har en positiv indstilling, et godt humør - og er klar på en frisk bemærkning
Har en god fysik, trives med fysisk arbejde – og ikke er bange for at få beskidte fingre
Vi tilbyder
Et spændende og afvekslende job i en virksomhed i vækst – med en flad organisation og uformel omgangstone
Gode kollegaer og et positivt arbejdsmiljø
Løn efter kvalifikationer og fleksible arbejdstider
(vores åbningstider er mandag – torsdag kl. 8 - 16 og fredag kl. 8 - 14.30)
(Vi har ikke åbent i weekender og på helligdage)Gode udviklingsmuligheder
Bliv en del af K2 Komposit
Hos K2 Komposit får du mere end bare et job! Du bliver en vigtig del af en lille virksomhed. I dag er vi i alt 8 ansatte, heraf 3 fuldtidsansatte på vores lokation i Aulum.
Vil du vide mere om os, så læs mere her: https://k2komposit.dk/
Sådan ansøger du
Lyder stillingen som noget for dig?
Send din ansøgning og CV til as@k2komposit.dk – skriv ”Ansøgning – salg og lager” i emnefeltet.
Ansøgningsfrist:
Vi afholder samtaler løbende og besætter stillingen, når vi har fundet den rette - så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Tiltrædelse:
Vi håber at kunne byde vores nye kollega velkommen senest 1. januar 2026 – men venter gerne på den rette.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Steffen Koch Kiel, tlf. 7060 5390.
Vi glæder os til at høre fra dig – og måske byde dig velkommen i vores team!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
K2 Komposit ApS, Nålemagervej, 7490 Aulum
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/0132db33-980b-4c98-a637-d78cb9251565